Tålamod min vän, tålamod

Jag sitter med min sketna uppgift som ska vara färdig tills på tisdag. En halv sida är ner präntad, medan 1,5 återstår. Men finner jag något nöje i det, nej. Jag sitter hellre här och luktar på tangenterna. Eller nått i den stilen.

Städningen är hur som helt avslutad. det gick lite snabbare än vad jag hade tänkt mig, och rösta blv det första vi gjorde efter frukosten. Så nu då? Jo, nu återstår bara pluggandet. Men jag har ju hela dagen på mig imorgon med, så vad gör det? Och inte heller har jag några slantar så att jag kan bränna dem på stan, så det blir helt enkelt fokus på skolan imorgon. på fredag och måndag kommer det ju nya pengar, men de går till att finansiera nya skor och min nya telefon. Min telefon är ju så pass puckad nu så att mamma inte ens kunde få tag på mig igår (så nu vet ni hur det ligger till om ni försöker få tag på mig och den är av/beter sig konstigt/jag inte svarar trots att ni ringer och ringer). Jag har köpt mig en iPhone 4 utan abonnemang men bunden till Telia i 12 månader, och dessvärre tar det 4-6 veckor innan jag får den, och nu har jag petat av två veckors väntetid. Men de som väntar på något gott...? Får se om mitt tålamod på den nuvarande telefonen ryker innan iPhone'en hinner komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0