Jag ska inte jag ska inte jag ska inte...

Jag hade inte tänkt beklaga mig idag. Verkligen inte..... MEN VAD I HELVETE HAR NI GJORT SVENSKA FOLKET?! TACK för att ni så idiotiskt har sett till så att det världen så starkt lyckats kämpa bort återigen har införts i Sverige - främlingsfientligheten. Tack för att ni har gjort som så att jag inte vill bo kvar här. Tack för att ni har gjort så att jag skäms över att vara svensk. Jävla pissråttor är allt jag har att säga...

Sen vill jag bara poängtera att alla ni som röstade på Alliansen nu har förlorat rätten att klaga över hur jävla dåligt vi har det i Sverige ekonomiskt, jobbmässigt och sjukvärdsmässigt. För det är NI som nu har sett till så att det här fortsätter. Men det är lungt... Fortsätt ta från de fattiga och ge till de rika bara. Det är helt okej. Tack för att vi studenter nu kommer få mer lån och mindre bidrag. Tack för att jag inte kommer få ett jobb, pga att Moderaterna inte vill satsa på skolan, utan istället väljer att satsa på de med jurist, civilingenjör och doktorsexamen. Skitbra!

Men tack gode gud att jag röstade på de rödgröna och får lov att beklaga mig hur mycket jag vill i fyra år till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0