Var nöjd med allt som livet ger

Jag är verkligen lyckad lottad. Jag har världens finaste människor (och djur) runt omkring mig och jag är älskad av en underbar kille som jag vill dela mitt liv med och skaffa små söta knoddar med. Jag har fått en berikad uppväxt och nu får jag följa min underbara brorsons utveckling genom livet. Jag har fått den lyckosamma lotten att få världens bästa hund i min familj och en katt som är sockersöt när hon inte är på hugget. Jag är dessutom omringad av världens härligaste vänner. Elin är grymt saknad men jag vet att jag alltid har henne där att vända mig till, oavsett vad, och jag hoppas att hon vet att det är lika för henne. Mina klasskompisar och då speciellt sex stycken otroligt fina flickor har växt fast vid mig, och jag hoppas att den vänskap vi byggt upp är här för att stanna. Jag är så klart även tacksam för övriga nära och kära och jag önskar alla ett långt och givande liv.

Jag med andra ord så otroligt lycklig över det här livet, och jag älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Vilket otroligt härligt och positivt inlägg!

2010-10-31 @ 00:40:05
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du är väl för söt du Caroline :)

2010-10-31 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0