I love Expert

Okej, från och med nu ÄLSKAR jag Expert! Jag kommer dit, berättar mitt problem och killen ringer HP för att göra en garantikoll. Men så klart svarar inte HP i telefon, så han vet inte riktigt vad han ska göra tills han ser att jag har en försäkring på datorn, och då är det inget snack om saken: jag får en ny sladd direkt i handen utan en massa kontroller. Herregud, jag har ju bara sagt att sladden inte funkar, de har inte ens testat den. Så tack tack sa jag och gick nöjt därifrån och här sitter jag nu med en fungerande sladd i en nästintill fulladdad dator. Undrar bara vad som ska komma härnäst??? För med min tur så kommer garanterat något mer att ske inom en snar framtid. Typ teven dör eller nått. Och garantin gick ut på den förra månaden, så det är bara för problemen att slå till! Fast det är ju klart, Fredrik äger hälften av den, så då kan inget ske. För det är ju så, det händer aldrig Fredrik något i den här stilen. Man kanske ska bussa Skrållan till skrivbordet och alla dess datatillbehör som finns där och som står i Fredriks namn? Men nej, där ska man bara liggai knät och gosa minsann. Jojo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0