Mina nya pjucks

Jag är i skolan hela dagen, så jag har därför valt att testa det här med tidsinställda inlägg. Jävligt high-tech må jag säga.

När vi var i Stockholm så fick jag ett par nya skor av Fredrik som en del av min present. Eftersom mina stövlar gör så att jag blir blöt om fötterna i blaskigt och pissigt väder så måste jag ha ett par dojjer som håller mian fötter varma och torra, och som inte är ett par sneakers. Eftersom jag inte fick välja såna skor som jag varit sugen på och som ALLA andra har nu för tiden för Fredrik (han anser att de ser ut som nazistkängor...?) så fick han snällt vara med och bestämma och det blev då dessa från Skopunkten, 349 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0