Ibland säger kroppen ifrån...

Jag gjorde den stora tabben och gick och tränade med världens huvudvärk + att jag hade drömt strax innan jag vaknade i morse att jag kräktes potatismos (?!). Brolle och Idol-Olle skulle tävla om något som jag inte kommer igår vad det var, och jag skulle räkna publikens röster. Rösterna var i form av handuppräckningar och jag skulle räkna dem själv, dvs jag skulle gå runt och räkna var enda kotte. Först Brolle och sen Olle. Sen när jag skulle presentera resultatet så bara kräktes jag. Potatismos. Och det hejdvilt. Det fanns ingen stopp, och jag kunde inte prata. Det fastnade till och med potatismos under läppen, likt en snusprilla. Känns som att jag gjorde ett gott intryck på dessa två Snyggves... Jag vaknade av att jag mådde så pyton, och det höll i sig hela dagen. Men så gick jag ju som sagt och tränade, i hopp om att illamåendet och huvudvärken skulle släppa, men i samband med hög dunkande musik och studsande och snurrande så svartnade det bara för mig och jag trodde ett tag att jag skulle kollapsa. Men då klev jag åt sidan en stund, samlade mig och blev rent ut sagt skitförbannad på mig själv för att jag ens övervägde att avbryta och gå hem, så jag körde på och gav allt jag hade (läs: kunde). Så när jag kom hem fick det bli ett avslappande bad med vanilj och kanel-badskum och tända doftljus. Det mina vänner, det gör susen för både kropp och själ. Men imorgon får det faktiskt bli en träningsfri dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0