Bara för att du inte vill få en varning så behöver du inte överdriva

Vet ni, idag har jag inte gjort nånting. Rent ut sagt. Jag skulle egentligen på lunchdejt med en fin flicka, men den fina flickans migränatnfall var inte lika fint, så vi sköt upp det. Det resulterade i en låååång sovmorgon och jag hoppade till och med Våra Bästa År. Såg bara slutet på 8:an. Den ni! Men vad jag däremot inte hoppade var 90210 och Gossip Girl och nu är jag inte bara kär i Liam Court utan även Chuck Bass. Ja, jag vet.. CB har alltid varit en av mina favoriter, men efter USAavsnittet som visades igår så blev jag såld. Gift dig med mig, tack!

Sen har jag ju givetvis varit och tränat också. Och det var ju en sak i sig, med tanke på att jag stressade dit för att inte få en föreseningsvarning (du får inte komma och logga in dig senare än 11 minuter före passet) och jag var där 16.40 i hopp om att passet börjadde kl 17. Men det gick ju inte att checka in?! Och ja.. Passet börjar inte förrän 17.30 så tji fick jag. Samma pass som jag gått på i 3 månaders tid nu... Men men. Jag fick i alla fal inte en varnign, och det var ju huvudsaken det! Och att jag inte haft "vanliga" kläder på mig på hela dagen.

Imorgon är det studiebesök på Socialtjänsten med min studiegrupp.
Uppställning utanför Brända Bocken kl 8.10 a.s.p. Ingen fin sovmorgon imorgon inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0