En sån dag!

Dagen har varit låååång idag. Började min VFU-period kl 8 i morse, och kom inte ifrån förskolan förrän 18.30 i och med AP-träff. Men sånt blir livet sen ute i yrkeslivet, så det är bara att bita ihop. Jag är glad att jag får ta del av så mycket som möjligt nu innan!

Då Fredrik och jag kom hem ganska precis samtidigt så blev det akut middag för att sedan springa iväg och handla på Willys. Efter det trök vi Ice Age 3 på dvd och lite kortspel. Jag har dessutom hunnit med att planera in mysig tillställning jag ser framemot den 15 maj! Det är mycket nu, men det tackar vi bara för!

Nu verkar det dock inte bättre än att det blir sängen. Är totally wacked, coh jag börjar 7.30 imorgon bitti! Då åker nog vantarna och sockarna med till förskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0