Wedins utförsäljning

Wedins här i Gävle ska stänga igen sina portar och rear därför ut ALLA sina skor på 50-70%. Älskart! Som ni kan se i mitt Shopaholic-inlägg här nedan så fick ett par kilklackar följa med mig hem, vilket är sommarens största fottrend, men jag stod i valet och kvalet mellan dem och ett par andra. De andra skorna var kanske hur snygga som helst, och de var ännu snyggare på. kruxet med dem var att de var lite hala, men fan alltså.. Jag känner ett begör efter dem. Så nu blir det helt enkelt att droppa in på Wedins imorgon runt lunch när jag slutat skolan och testa dem ytterligare en gång. Priset? 799 kr ordinare och 70% på det = 239,50 kr. som hittat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0