Vår och classy på samma gång




Vitt linne - BikBok
Pastellila spetslinne - Kappahl
Kofta - Gina Tricot
Leggings - Gina Tricot
Diadem med rosett - Kappahl
Pärlörhängen - Accent
Pärlarmband med rosett - Kappahl
Väska - Kappahl



Idag känner jag mig vårig och classy på samma gång, trots kräksnön utanför. Hade ju tänkt gå på stan oc htitta på BikBok om de har den randiga så jag kan se  verkligheten, men nu står jag nog över idag. Dessutom är det två stycken osm tycker att jag ska behålla den marinblå. Hmm... Vet inte riktigt hur jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: Dinara

kikar in här. fin outfit! ha en trevlig kväll!

2010-03-24 @ 18:44:47
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0