Totally wacked



Jag är totally wacked så det får bli sängen nu, vilket jag inte direkt sörjer då det är min gamla hederliga 120's som är så j***a skön! Det finns nog ingen annanstans som jag sover så skönt som i den här! Imorgon blir det en sväng in till Metropolen Söderhamn för ett besök på glasbanken och en puss på Öster där Fredrik befinner sig. Vi kör nämligen som så att vi delar på oss varje gång vi är hem hit för att få spendera så mycket tid som möjligt med våra familjer. Dessutom kanske jag åker en liten sväng till bästaste lilla sötnöten Isak och snussar. Tror inte det finns något som luktar så gott som bebis! Vad ska ni hitta på imorgon?


Psst... Glöm inte tävlingen!

Kommentarer
Postat av: frida

SV petterssoncaroline: tack så jättemkt tjejen för din söta kommentar! blir så glad över att höra sånt. fin blogg förresten! kram på dig

2010-04-01 @ 00:06:47
URL: http://fgarmenius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0