Onsdag är det idag va?

Dagarna går så fort så jag har svårt att hänga med vad det är för dag. Klar och redo för att pallra mig iväg till skolan och luncha med bästaste Susanne. Ska först förbi på sjukhuset en sväng och få frikort och räkningar makulerade. Sen ska jag väl hem och skriva på mitt arbete igen. Roligt va? Lägenheten är i strongt behov av att städas också, men det hinns bara inte med. Visst är det roligt att vara Caroline Pettersson? Ska försöka hinna klart innan lördag, för då ska vi göra stan. Oväntat va? Fast det är inte jag som ska shoppa, utan hör och häpna: Fredrik. Han ska köpa sig ett par nya sneakers, och det ryktas om ett par skitsnygga Lacoste. Dyrt, men kvalitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0