IKEA och Valbo


Äntligen blir det ordning och reda i min garderob! Tidigare låg ju som ni ser allt på golvet i högar, men nu har jag ett enkelt och bra förvaringssystem. Visserligen hade de andra backarna varit snyggare (de i tyg), men så var de också 20 kr dyrare/back, och det gjorde jag mig inte råd med. Dessutom var det tur att vi slog till just nu, för denna serie, Antonius, är ett utgående sortiment. Så om även ni vill ha dessa: skynda er! Ett stativ på 70 cm med fyra trådbackar kostar 199 kr. Självfallet fick även Fredrik en till sin garderob :)


Det blev även ett till spets linne från Kappahl, 129 kr, men med rabatt betalade jag 97 kr. Som hittat tycker jag :) Jag har ju redan ett i khakigrönt, och skulle nu köpa ett i svart, men så vände jag mig om och såg denna ljuva pastellila färg. You like? Blir fint till svart eller vitt i vår/sommar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0