Fredagens planer

På fredag är både jag och mitt hjärta fredrik lediga från HiG och Uppsala Universitet, så jag hade tänkt en mysig dag hela dagen. Vi har två biobiljetter som sitter på kylskåpet, och diskussionerna har varit vilda om vilken film vi ska se. Jag vill se Alice i Underlandet medan Fredrik vill se Snabba Cash. Vilken tycker ni att vi ska se? Alice går hela dagen, och det vore lämpligt med en dagsvisning för oss. Sen ska jag försöka få Fredrik att klippa sig också, då barret börjar bli tjockare än mitt nu. Sen kanske en middag ute? Los Sombreros buffé skulle sitta fint. De har både tacos och annat, och jag älskar bufféer där man kan testa en massa olika rätter.

Nu sitter jag här i soffan inlindad i en varm filt och snorar och hostar. Jäkla sjuka och jäkla väder! Ge mig vår och värme nu tack så att man kan ligga i solstolen ute på balkongen iklädd bikini!

Kommentarer
Postat av: lotta

kolla på alice i underlandet! jag har sett snabba cash och tyckte inte att den var speciellt bra, ni kan lika gärna vänta på att den ska komma ut på dvd=)

2010-03-04 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0