Äntligen en som förstår shopping!

Aaa vilken härlig dag jag haft! Äntligen någon som förstår det här med shopping! Hade tänkt mobilblogga lite under dagen, men vi hade fullt upp med att spendera pengar ;) Hittade dessutom ett par killer heels på rea som jag tidigare svort över att de inte funnits i min storlek inne på Eurosko här i city. Men tänk att i Valbo fanns de! Självklart fick de följa med hem då!




Heels med peetoe i skinn, Roots/Eurosko 599 kr  250 kr




Kavaj i kort modell, H&M 299 kr  100 kr





Baskoftor i kortare modell och tre kvartsärm i Mörklila och puderrosa/lila,
B Young 199 kr/st  99 kr/st





Långa baslinnen (Ni vet att jag älskar dessa!) i turkost (är mer turkos i verkligheten) och vitt, BikBok 99 kr/st   2 för 99 kr


Kommentarer
Postat av: sara

tack så mycket, snälla du! :D



förresten: jag har skönhetstisdag i bloggen imorgon. alla som skickar in bilder/tips länkas. läs mer på min blogg!



kram

2010-03-29 @ 19:33:47
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Mille

Haha sent svar men :P



Jag vet inte riktigt vad sommarens trend kommer bli, men fått höra av min vän att ljusrosa chinos/jeans typ ;) Kanske?

2010-03-29 @ 19:36:04
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0