Alla garderobens godingar



Jag fick nog över hur det såg ut där inne i skogarderoben och drog ut allt på golvet. So this is it.. Plus skohyllan då också förstås. Jag skulle verkligen behöva lite ordning där inne i garderoben. Men det kanske kan vara något, att skaffa en skohylla dit vill säga? Att montera dit hyllor känns bara onödigt. Frågan är om det finns så pass små skohyllor. Vad tror ni?

Pssst... Tycker inte ni att vi borde ha en matta i hallen? Det tycker inte Fredrik, medan jag anser att det är för kalt på golvet. Hallen är ju så stor! Det ni ser är bara halva ytan.

Kommentarer
Postat av: Karoline

slänger du låderna de kommer i? jag staplar mina sådana längst ner i garderoberna och nr det blir fullt: källarförrådet..

2010-03-30 @ 18:27:27
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: tamali

wooow snygga skor (:

2010-03-30 @ 19:27:43
URL: http://tamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0