Akuttvätt

Det var många av er som var intresserade av en bloppis här i bloggen gällande mina skor, och det vore verkligen roligt att ha en! Frågan till er som vet är: hur fraktar man på billigaste och bästa sätt ett par skor? Vore ju bra om jag visste fraktpriset innan jag slänger ut skorna här i bloggen, eller hur? jag lovar att jag ska ta reda på det snart, och sen "öppnar" jag min bloppis!

Här hemma håller vi på och tvättar för fullt.  Insåg att om vi vill komma hem till Söderhamn nu i påsk för 5 dagar med rena kläder så gäller det att tvätta tvätta tvätta nu. Visserligen har vi inte så mycket tvätt om jag ska vara ärlig, men vi är bortbjudna på lördag på fest hos en kär vän, och jag har redan min outfit klar i huvudet. Dock ligger de jeansen i tvätten, så därav akuttvättningen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart jag älskar skor! Frakten på ett par stövar brukar ligga runt 80 kronor. 60 för Converse. Då kanske du får ett litet hum:)

Vad kommer det vara för storlekar på skorna då?

2010-03-30 @ 10:24:45
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja kör du på pumps och liknande borde 50 kr bli bra, beror ju lite på hur du packar dom med.

Åh det var ju synd då, jag som har 36:(

2010-03-30 @ 10:55:52
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0