Shopaholic, någon?

Det blev inte tunikan på Kappahl, trots att jag älskade den. Vad jag tyckte var felet med den var att den var av ett sådant material (bomull) som blir pösigt efter några timmar, och jag hade hellre sett den i trikå. Så jag sket i den. Men annars var den riktigt fin på! Perfekt till leggings.

Istället tog jag en sväng in på HM och Bikbok, och hittade två plagg. Är det bara jag och Emelie som är helt såld på randigt?





Baströja i längre modell och organiskt bomull
69.50 kr HM






Lång basiclinne med muddering nertill
99 kr BikBok


Kommentarer
Postat av: Emelie

Älska randigt!



Snygg topp :)

2010-01-07 @ 19:07:52
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0