Min underbara stickade!

Kommer ni ihåg att jag hade sett en stickad klänning på Lindex i Söderhamn som jag ville ha, men som var slutsåld? Den fanns ju inte här inne i Gävle centrum heller, men när vi var ute på Valbo Köpstad idag så kände jag att jag var bara tvungen att gå in på Lindex där och ge det en chans, bara utifall. Jag var inte alls inställd på att hitta den, men till min stora förvåning så gjorde jag faktiskt det.

Resultatet?




Stickad klänning med polokrage
399 kr Lindex


Jag älskade den från första stund, och det verkade även Fredrik göra, för han överraskade mig med att köpa den. Utan att jag ens sagt något. Jag älskar min sambo! Dock tycker jag att den är lite väl dyr, men det är den värd. Den är totalt underbar och värmade dessa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0