Har jag blivit gammal och tråkig?

Ikväll verkar blogg.se ha lagt av igen. Det tog mig 7 försök att ens komma in på min blogg. Är det så det ska vara, blogg.se?

Nu är det sista natten här i Sandarne, för imorgon åker vi nämligen hem!
Det ska bli skönt att få komma hem till sitt, men samtidigt vill jag inte hem till lägenheten. Under dessa två veckor som jag spenderat här uppe i snön så har jag mer och mer kommit på tankarna att jag inte riktigt trivs i lägenheten. Det hör inte med området till, utan snarare att jag vill bo i hus. Jag vill kunna köpa en villa nu, eller åtminstonde få bo i en radhuslägenhet. Det vore något det! Synd bara att det inte finns några sådana tillgängliga inne i Gävle centrum.
Dessutom vill jag ha en egen bil. Och en bebis. Ja... Jag är redo för familjeliv helt enkelt. Jag vill lämna de vilda ungdomsåren bakom mig. Igårkväll tog jag mig ett glas vin till maten, men efter det blev det bubbelvatten och gosigos med Isak i famnen. Har jag blivit gammal och tråkig?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0