Halva tiden har redan passerat

Sitter pa hostelet nu och klockan ar ca 20.15 har. Har varit en valdigt rolig dag dar vi i grupper fick vara med Frank (var huvudinstruktor) och genomfora en uppgift som gick ut pa att gora ett flipperspel av tidningspapper. Grejen var att en av oss (jag) satt i en rullstol och var forlamar fran midjan och nerat, en annan var blind, en tredje hae bara en hand, och  det var den hand som man inter foredrog (alltsa en h;gerhant hade sin hogerhand tejpad sa att de inte kunde anvanda den. Tva stycken var sedan dova med fetvadd i oronen, medan tva personer var "normala". Grejen var att alla skulle vara inkluderade lika mycket i produktionen, och det var en valdigt givande och samtidigt valdigt rolig uppgift. De fick namligen for sig att de skulle lyfta ner mig pa golvet och allt gick som det gick som ni kan forsta.

Idag ar jag dessutom kanonforkyld, och jag hatart. Dessutom verkar jag ha en latt feber ocksa, och det suger. Jag hoppas verkligen att det blir battre, for imorgon ska vi pa utflykt till bland anant kusten, vilket jag ser framemot. Sa nu forlitar jag mig fullstandigt pa mina irlandska preparat som nasspray och paracetamol och Strepsils. Hall tummarna for mig!

Annars har jag gatt lite i butiker i dag. Blev bara shopping till mitt lilla hjartebarn Isak som ska fa tva trojor och en underbar filt. MEn pa sondag blir det forhoppningsvis mer shopping.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är utmanad ;)

2010-02-08 @ 19:24:48
URL: http://annaemelie.wordpress.com
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Usch då.....hoppas du piggnar till och det inte blir värre.



Låter som en rolig och givande uppgift...eller lärorik kanske man ska kalla det?



Kramar

2010-02-09 @ 13:42:34
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Karoline

lagt ner bloggandet? :(



svar: ohh, ja, det ska bli hääärligt! :D var är ni inne på att åka? jag vill också ha ett sommarjobb så jag och min dear kan åka igen :d haha

2010-02-19 @ 09:37:14
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0