Produkterna som fick mig att lukta våffla

På begäran från en söt läsare så visar jag er de produkter jag använde tidigare idag när jag badade, och som fick mig att lukta våffla (enligt Fredrik).
Även Skrållan tycks gilla dem :)





1. TimeWise 3in1 Cleanser comb/oil skin,
Mary Kay
pris ca 200-250 kr
2. Dove Go Fresh Burst
pris ca 25-35 kr
3. Les Plaisirs Nature Organic Vanillia bath & showergel (Ekologisk), Yves Rocher
pris 59 kr
4. Aussome Volume Conditioner, Aussie (Finns bl a på Åhléns)
pris ?
5. Aussome Volume Schampoo, Aussie (finns som sagt bl a på Åhléns)
pris ca 100 kr
6. Biolage Hydrateraphie Schampoo, Matrix (finns hos frisörer, lyko.se, forhair.se mm)
pris 189-199 kr för 500 ml
7. Catwalk Fashionista Coloursafe Conditioner, Tigi
pris ?


Jag testar just nu att schamponera håret med Aussie första gången, och Matrix andra gången för att se hur volymen och håret ter sig, och det är glansigt, lätt och verkar må bra. och en sak till: Hello Volume!








1. Strawberry Body Butter,
The Body Shop
pris 165 kr
2. Les Plaisirs Nature Organic Vanillia bodylotion (Ekologisk), Yves Rocher
pris 149 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0