Lördag 16 januari

Blogginspirationen lyser fortfarande med sin frånvaro. dagarna kommer och dagarna går. Jag hinner dessvärre inte riktigt med i svängarna. Nordirland och Belfast är bara 8 dagar ifrån verklighet, och jag vet inte riktigt om jag hinner ta in att det kommer att ske. Det är så mycket som jag skulle vilja hinna med innan jag åker.

En sak jag däremot vet är att min slutrapport är färdig och jag känner mig nöjd. Frågan är bara om Kia känner sig nöjd med den? Jag känner en press i och med tidigare resultat. Men jag har gjort mitt bästa, och jag tror att det framgår i slutdiskussionen. Sen ikväll är det 20-årsfirande av Robert som gäller. Nyktert för min del. Gissa vem som kommer le och vara skadeglad imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0