Det kommer när det kommer

Jag har blivit väldigt crappy på att skriva här, men det får ni ge er till tåls med. Det kommer, det vet ni, och vi har alla våra ups and downs.

På söndag åker jag ju som sagt till Nordirland och Belfast och blir borta i två veckor. Jag kommer förmodligen inte ta datorn med mig, men det finns ju datorer överallt  i stort sett, så ni får allt hålla ut med de uppdateringar som blir.
Självfallet håller jag på och förbereder mig inför mitt kommande äventyr för fullt. Jag har hämtat ut en del kontanter i brittiska pund, och jag har köpt de provianter jag behöver ha med mig. Dessutom har jag förberett mig med en halv ny garderob. Way to go miss Pettersson! Antar att jag har min halvårsstrike med shoppingbegär nu.

Dessutom fick jag B i kursen Bemötande - Funktionshinder, och jag är nöjd och belåten. Hade faktiskt förväntat mig något lägre, så som D eller C. Positivt överraskad alltså.

Kommentarer
Postat av: M

Tack för du stödjer Unicef =)

2010-01-20 @ 21:34:42
Postat av: Bögjävel

Där ser man ;) En gävlebo!

2010-01-21 @ 00:33:06
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0