OMG. Klapparna klar 1 december - Rekord!



Dagen har spenderats åt att göra klart mina julklappar och sen när Fredrik kom hem så gick vi på stan och påbörjades på de som ska till hans sida av släkten. Mammas och pappas blir kanon. Glömde dock bort att knäppa en bild på det när jag slog in den, men jag kanske kan komma ihåg att göra det sen efter jul. Verkligen kanonpresent till "äldre" människor när man anser att de redan har allt annat. Och en av Isaks klappar är så genial! Men den hålls "hemlig" pga hur jäkla genial den är. Men jag måste säga att det är ritkigt kul att slå in alla klapparna!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Men ge mig tips på den perfekta presenten till dem som har allt please!

2010-12-01 @ 21:59:09
Postat av: Ebba

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 01:53:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0