Nyklippt och hårmodell



Är nyklippt och det känns jävligt bra om man får säga så!
Det blev rätt mycket kortare, topparna vilar på axlarna för att vara exakt, och nästintill en decimeter försvann. Blir kanon till sommaren! Dessutom undrade hon om jag ville vara hårmodell på lördag, och jag får en gratis färgning i två nyanser. Tackar man nej till det när man har en utväxt på flertalet centimeter? Svar nej, så på lördagmorgon ska jag vara hårmodell alltså. spännande! Dock trivs jag i min nuvarande hårfärg, men nu kommer jag bli chokladbrun med ett inlägg i kopparnyans. Vad tror ni om det? Och det blir ju lagomt till sommaren, så jag kommer snabbt bli den här "vanliga" färgen igen, så om det skulle bli så att jag trivs bättre i den nya färgen så blir jag snart mitt riktiga jag igen. Men det ska allt bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin du blev :) du passar jättebra i kort ju :D

2010-04-15 @ 17:49:06
Postat av: Caroline

Tack så mycket Lina! :)

2010-04-15 @ 18:02:19
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Karoline

snyggt!

2010-04-16 @ 11:03:50
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0