Kasst system

Här är det lungt. Lugnet före stormen kanske? Mamma sover (försöker i alla fall) då det inte kom någon nattköterska, så mamma hade inget annat val än att stanna kvar och jobba kl 22-07 också, så hon fick vara vaken i 24 timmar stackarn. En annan hade varit måttligt bitter (vilket jag tror att hon var också). Dessutom får hon ju ingen extra ersättning för det här, förutom att hon får vara ledig nu idag istället, men då sover hon ju bara så det jämnar ju inte precis ut sig. Behöver jag säga att systemet verkar vara kasst?

Vid 15-16 tiden kommer Andreas, Helena, Fredrik och Isak ut hit på middag. Lillplutten ska få sina nya strumpor och en massa pussar från faster! Sen ska faster försöka få byta en blöja också, för vet ni - även fast jag har praktik på lärarutbildningen så har jag aldrig i hela mitt liv bytt en bebisblöja, vilket jag vill få erfarenhet av. Udda va?
Sen ska ju jag och Fredrik äntligen boka vår semester!

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 13:04:02
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0