Jaja...

Baaah.. Josefine nästintill slog mig på fingrarna här bland bloggkommentarerna om att jag suger på att uppdatera, och visst har hon rätt. jag suger. Verkligen S.U.G.E.R. Men vad ska jag skriva? Motivationen är som totalt bortblåst, och allt jag vill göra är trycka i mig OTH-avsnitt så jag får en lagom dos av Nathan Scott. Hahaa vilken liten fjortis man är ibland. Det, och att börja längta till Grekland i slutet av sommaren så klart.

Men.. Det var pengar i fredags, vilket resulterade i tre nya toppar och ett skärp. Fast en av topparna åker möjligtivs tillbaka till HM imorgon efter en sväng till skolan. Vi får se. den andra toppen ligger i tvätten efter användning och den tredje hänger i garderoben, så det blir dessvärre ingen visning just nu. Tragiska människa, tycker ni säkert. Men jaa.. That's life.


Så Josefine, är du nöjd nu? ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jodå rätt nöjd, men det kändes inte som de kom från hjärtat från dig :P hehe.. Ska jag säga egentligen, min blogg är ju så död som en blogg kan bli.. hehe..

2010-04-25 @ 22:36:19
URL: http://josefineohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0