En present ska man vilja ha själv

Jag börjar känna mig ruggigt nervös inför morgondagens hårfärgande. Jag vill INTE bli svart eller röd, och jag har alltid en tendens att bli väldigt mörk så här i början av en färgning, så det skulle inte förvåna mig om jag är svart imorgon, men chokladbrun efter sisådär 2 veckor. Får bli ett intensivt hårtvättande i början i så fall.. :)

Nåväl.. Efter skolan drog jag, Josefine och Emma på systemet och laddade inför imorgonkväll. Eller ja.. Eftersom jag och Emma skulle luncha och uträtta några ärenden innan jag skulle hem och hon skulle iväg och jobba så var vi där första gången bara för inspiration, medan Josefine strongt nog köpte HELA TVÅ STYCKEN cider. WOW! ;) Emma och jag upplevde ett nästintill lika pinsamt läge på en annan butik för en betydligt lägre summa pengar efteråt, men det kan jag inte riktigt avslöja. Det är nämligen en del i en överraskning, och det kan ju vara så att en viss läsare inte ska få reda på det.. :) Don't wanna spoil anything.

Nåväl... Jag och Emma åt god buffé på Bienvenidos och sedan en del strosande i jakt på det där lilla perfekta. Och jag tror vi hittade det. Jag brukar alltid vara av den åsikten att när jag ska ge bort någonting så ska jag vilja ha presenten själv, får då känns det mer rätt på något sätt. Hoppas personen i fråga blir lika nöjd som jag och Emma blev! (*host piiiik piiiik *host)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0