Det finns en anledning till allt



Här har ni svaret på min drastiska frånvaro. Jag är helt hooked av att läsa kurslitteraturen, och efter att ha plöjt igenom Yvgotskji så är jag nu inne på min andra lånade bok; Glasfåglar i molnen av Birgitta Kennedy. En mycket bra bok som är skriven som en berättelse och jag tycker det är synd att jag inte köpte den här boken. Men tre böcker från Adlibris får räcka! Men en dag kanske den här hamnar i min pedagogiska del av bokhyllan. Den innehåller i alla fall många bra temaarbeten som man kan använda sig av till expempel.

Annars är det som vanligt. Jag och Fredrik tog en promenad i morse på en timme genom Gävle och när vi kom hem städade vi denna lya på 66 kvm, så nu är det riktigt rent och fräscht! Maten bestod av fläskfilérester från igår, och till det slängde jag ihop en gudomlig potatisgratäng som tillagades på ett litet annorlunda vis. Berättar mer om det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0