Utväxternas utväxt



Gissa vad jag gör? Jo... Jag färgar min hemska utväxt. Den är makalös! Det är ingen vanlig utväxt heller, för en vanlig utväxt kan faktiskt se bra ut ibland. Men denna utväxt är utväxternas utväxt. Den är resultatet av att gå till frisören och färga sig. Här snackar vi verkligen kontrastskillnad må ni tro, där håret haft en fin färg, medan 1 cm har varit djävulen själv. Jag antar att man kan kalla det att färgen från frisören verkligen satt i som den skulle...


Annars var jag på stan idag med Camilla. Köpte lite saker (jaa.. vad annars... Som om jag kan hålla tätt...) Men tröjan som inhandlades då byttes mot en annan nu sernare. Men inköpen idag ser ut som följande:

 

En vanlig puffsig baströja från Gina Tricot, 149:- och ett par Lovikavantar från Accent, 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0