Pluggar jag?

Jag har varit vaken ett bra tag nu, men jag sitter och pluggar, tragiskt nog. Eller tjaa... pluggar? Kan man verkligen kalla det för plugga när man sitter och skriverp å inlämningsuppgifter? Plugga är väl egentligen när man sitter och läser i på i böcker inför prov och sånt? Eller har jag fel? Aja.. Idag är det i alla fall mina två dramauppgifter som ska vara inne på söndag som jag håller på med. Imorgon är jag också ledig och då hade jag tänkt börja ta itu med mitt inlägg till Bemötande - Funktionshinderkursen. Sen ska det skrivas PM till en tredje kurs, och sen är det två uppgifter till som ska göras och vara inne dne 6 nov. Mycket nu, men har jag någonsin varit sen med en uppgift? Svar nej. Så detta kommer att gå galant!




Eftersom Fredrik jämt sitter och spelar vid MITT skrivbord där det var tänkt att man skulle sitta och plugga, så får jag snällt sitta i vår andra kontorsdel - soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0