Jag testar Bobby's

Var på stan nyss för att få lite frisk luft från min uppsatsskrivning. Vart två inköp iform av nylanserade hårsprayen från Bobby's. Har bara läst positiva kommentarer om dessa produkter, och det skadar ju inte att testa. Jag är ju rätt kräsen när det kommer till vilka produkter som är bra och inte.  Sen köpte jag Åhléns egen eye make-up remover. Har haft Lumenes Waterproof i ca 1 år nu, men tycker den lämnar kvar mina ögon för oljiga. Så nu testar jag denna med Aleo Vera för svalkande effekt mot huden.
Notan? 69:- respektive 42:-



Har du använt någon av dessa? Vad tyckte du om dem?

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag köpte både shampot, conditionerna, mousen och så fick jag med sprayen!:) HAr inte hunnit använda de så mycket än, men hitils värkar dom skit bra!:)

2009-10-31 @ 11:34:16
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0