Jag känner motivation!

Hur fantastiskt är det inte med att man fick sova en timme extra i dag? Helt gudomligt! Det gav mig även en motivation till att spendera denna dag med att plugga och skriva på mina inlämningsuppgifter. Idag är det fokus på min observationsuppgift. Insåg att den är ju verklgien inte svår att göra, och jag bör få den avklarad på en dag. Sen kan jag fokusera på mitt inlägg inom Bemötande Funktionshinder som ska vara inne kommande lördag. Dock måste jag få den färdig på torsdag, för jag har lite annat som jag ska hinna med, och vi ska hem till Söderhamn den kommande helgen. Men just nu känner jag verkligen motivationen. Heja mig!

Fast vänta nu... Om jag känner en sådan motivation - varför sitter jag då här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0