Hemma hos oss på Stora Esplanaden



Min nya tröja som jag köpte idag är så skön så skön, och faktiskt en perfekt sovtröja (!) så den kommer det nog sovas i framöver. Sitter just nu i pyjamasbyxor, den och en sporttopp under, och det känns så mysigt så mysigt. Förrutom en sak...



Jodå.. Ni ser rätt.. Jag svassar runt i snygga highheels (249:-, Skopunkten - kopia av godbitarna som Eurosko hade i vårkollektionen för 699:-) tillsammans med min sovoutfit och inviger mina All Night Long-gelinlägg. De ska tydligen skydda de stackars små fossingarna från att bränna av smärta efter en partykväll, och hittills så funkar de finfint. Såna finner ni bland annat på Din Sko där de kostar 49:-


Det är ju så klart Idol här ikväll,
och jag vill verkligen inte att Calle ska åka ut för detta misslyckade framträndande. Så snälla, rösta vidare honom!  Men shit pommes frites vad Eddie gjorde ett bra framträdande!

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: bobby ser inte alls ut som jag föreställt mig haha, men han är ju inte ful. men inte vad jag kallar snygg heller.. iofs tycker inte jag stina är så snygg heller haha

2009-10-17 @ 10:08:02
URL: http://wordsareveryunncessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0