Besök idag

Idag har det varit lungt på bloggfronten för min del. Eller rättare sagt: det har varit lungt på datorfronten över huvudtaget. Svärmor, svärfar och Oskar kom ner till Gävle idag, så vi bjöd på mat och tidig födelsedagsfika. Vi hade lagat Fetaostfylld fläskfilé med mammas klyftpotatis, tzatziki och cold sweet chilisås. Och tänka sig - det blev gott! I present fick jag pengar, och det tackar jag för! Undrar bara vad jag ska göra för slantarna?

Sen efter det tittade jag och Fredrik på Benjamin Buttons otroliga liv. Visst, den är väldigt seg, men den är väldigt fin anser jag. Har ni sett den?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det lät inte nådigt gott!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig söndag.

2009-10-25 @ 09:24:12
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0