Skrållans nya smultronställe

Var igår och hämtade ut våra gratisbiljetter till New Moon, så på måndag kl 20.45 ska jag och älskling mysa till det. Och eftersom bion var gratis för oss, så blir det en stor popcornmeny ;)

Var även och handlade lite kläder och dylikt till lille Isak dessa dagar, och jag kan knappt hålla mig tills på lördag då man äntligen får snussa på lillkillen.

Btw så fick jag betyget A i kursen Kommunikativ utveckling och språktillägnande. lustigt egentligen.. På gymnasiet var det så mycket enklare, men det är nu, på en akademisk nivå, som man presterar toppresultat. Nästan att jag skulle vilja börja om gymnasiet igen för att se hur det skulle gå.

Skrållan var försvunnen var ovanligt lugn ett tag idag, lite väl oroendeväckande lugn.. Så jag gick och letade henne, och när jag inte hittade henne på hennes "ställen" så blev jag orolig. Men till slut hittade jag henne på ett lite mer otänkbart ställe...



Kommentarer
Postat av: Karoline

haha, har hon fått bada?

2009-11-21 @ 16:00:41
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: haha konstigt!



och ja, man kunde nog sålt det till något filmbolag!

2009-11-22 @ 17:11:08
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0