Skrållans nya hyss

Okej.. Så här ligger det till.. Jag och Fredrik tillskrev ett datorförbud denna fredagskväll. Vi skulle inte ens röra datorerna, utan istället skulle vi bara mysa till det kvällen till ära.

Vad händer?

Fredrik somnar i soffan tidigt. För tidigt.


Resultatet?


Här sitter jag.


Dessutom har jag ingen aning om vart katten är. Säkerligen i badrummet. Idag när jag var där inne så började hon riva ut tops som hon biter lite på och böjer till dem likt ostbågar. Jag sa åt henne att mamma inte alls gillar det, och tog ut henne därifrån.
 När jag några timmar senare går in till badrummet igen för att uträtta behov,
vad finner jag inte?




Kul skämt, kissen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0