Nu går det undan

Jag tackade ja till Belfast i morse, och redan har jg fått mail om att jag måste kopiera mitt pass och skicka in det till ansvarig. Så nu går det minsann undan! Det börjar nu falla sig in... Jag ska få gå på Collage. Visst, det är "bara" under en tvåveckors-period, men ändå. Ett riktigt Collage.. Jag har alltid drömt om att få åka utomlands och studera, och Irland har varit ett av mina mål här i livet. Nu blir det visserligen Nordirland, men det är fortfarande en del av Irland. Och jag behöver inte låna en massa pengar för att få göra detta. Att jag är en av 35 st Européer som får denna chans är helt ofattbart, och det fanns egentligen ingen anlednign för mig att inte tacka ja. Detta är en chans för livet, och jag måste bara ta den ananrs hade jag ångrat mig för alltid. Så.. Nu ör det bara att räkna veckorna fram tills vecka 4.

Kommentarer
Postat av: Lisa

GUD.... va kul!!!! Det måste ha varit många som ville åka. Också blev du en av dom!

2009-11-25 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0