Mitt nyårslöfte 2010

Mitt lilla vad om att jag ska kunna alla 44 st som varit USA:s President genom tiderna kommer lyckas! Det har blivit ett nyårslöfte för mig, och sedan sent i gårkväll har jag hittills präntat in följande:

1. George Washington
2. John Adams
3. Tomas Jefferson
4. James Madison
5. James Monroe
6. John Quincy Adams
(son till nr 2)
7. Andrew Jackson
8. Martin van Buren
9. William Henry Harrison
10. John Tyler
16. Abraham Lincoln
41. George Herbert Walker Bush
42. William Jefferson "Bill" Clinton
43. Geroge Walker Bush
44. Barack Hussein Obama II


Alltså 15 st av de 44. Inte så illa pinkat med tanke på att jag kan ALLA deras namn, alltså till och med mellannamnen. Stavningen är en annan femma.
Tror ni att jag kommer klara det tills nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0