Lindex - Smala kvinnor är sexiga kvinnor

Lindex har lanserat en ny kollkektion, och gör det med stormerier.

Ni som inte känner till detta så är det nämligen som så att Lindex nya kollektion är till för de smala människorna, enligt dem själva. Den nya kollektionen ska vara sexig, vacker och sensuell, och för att uppfylla dessa krav så måste den kvinnliga kroppen vara just det - kvinnlig. I och med det så har de meddelat att kollektionen endast kommer att släppas i storlekarna S (36-38) och M (40-42). Lindex har i sitt pressuttalande hänvisat att de större kvinnorna till deras plus-sizekollektion, Generous.

Jaa.. Jag säger då det Lindex... Där grävde ni ju er grav.. Vad menar ni med att de med storlek L och uppåt inte kan vara vackra och sensuella? Titta bara på Anna Book och Sarah Dawn Finer. Jag tycker de är skitsnygga. Och de får då inte på sig stl M (Eller kanske Anna gör det nu när hon droppat så mycket i vikt?). allt handlar väl om utstrålning, gör det inte det? Jag menar, utsidan är inte alls allt, utan för mig är det snarare hur någon för sig som avgör om någon är vacker eller inte. Jag tycker personligen inte att Angelina jolie är ett dugg snygg, och jag äcklas av Anna Ankas kropp. Vem är det som säger att de har rätten att få vara sexiga i snygga kläder då?

Lindex? - Nej tack!


Bild: Aftonbladet

Tjejen i mitten är bara senor och inte alls sexig, enligt min mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0