Inga tomtar förrän Lucia!

Natten har i stort sett bestått av en maktkamp mellan mig och Skrållster. Hon ville pussas, och det ville inte jag. Till sin protest så snodde hon en av mina kuddar ifrån mig, och jag kontrade med ett "fine for me, bara du låterm ina näsborrar vara oslickade!". Sov sedan till 12.15, och trodde inte mina ögon. Klockan måste helt enkelt gå fel, det finns inga andra alternativ.

Idag ska vi bege oss ner på staden en sväng och hämta ut biobiljetterna till Luftslottet som sprängdes som vi ska se imorgon. Tänkte också slänga upp lite adventsstakar, byta gardiner och sånt som man tydligen gör i dessa tider. Men tomtar, där går gränsen. Jag älskar också julen, men de ska inte uppförrän Lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0