Hur länge är en normal 22-åring vaken om kvällarna?

Jag är fortfarande vaken, tro det eller ej. Börjar jag hamna i mina dåliga vanor igen, eller lever jag bara den standard som vanliga 22-åringar gör? Jag måste faktiskt erkänna att jag hellre somnar tidigt om kvällarna. men ikväll har jag faktiskt en ursäkt: jag har suttit och skrivit ett diskussionsunderlag. Jag har dessutom läst en del kurslitteratur, då jag fick fyra efterlängtade böcker idag. Dessa böcker verkar toppen, och jag kan nog helt ärligt säga att jag kommer att läsa dem från pärm till pärm för engångsskull. Isn't that good news?

Men nu, är det natti natti. Imorgon är ska min studiegrupp träffas och skriva ner de observationer vi gjorde idag för att sedan lämna in det skriftligt till vår kursansvarige.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Här lägger man sig 22 om kvällarna, 23 om man jobbar kväll dagen efter ;p minst 8 timmars sömn är ju ett måste ;p

2009-11-11 @ 17:08:52
URL: http://framfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0