Belfast 2010

Än en gång dags att göra saker och ting offentliga. Detta börjar bli ett vanemönster nu. Kanske dags att skapa en ny kategori?

Jag har fått ett erbjudande av en av mina instruktörer och Högskolan i Gävle att under tiden 25 januari - 6 februari 2010 åka till Belfast, Nordirland, och studera ett intensivprogram på St Mary's University Collage. Intensivprogrammet heter Special Needs Education: Participation in Society, och innehåller föreläsningar, seminarier, studiebesök och workshops. Istort sett allt är finansierat av Högskolan, så det är för mig bara att åka.

Visst borde jag ta den här chansen?

Kommentarer
Postat av: Karoline

JA! once in a life time!

2009-11-30 @ 13:33:12
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0