Att föra över 13 GB på ett 2 GB USB-minne

Nej, mina kära vänner.. Nu har jag suttit och pillat med överföring av filer från den gamla datorn till den här istort sett hela dagen, och nu har jag sorterat och rensat bland alla mina bilder. Vet ni hur många bilder jag hade? Ca 4 000... Det känns rätt sinnessjukt faktiskt. Men nu är alla skräpbilder borta, tror jag i alla fall.
Sen har jag ju så klart fört över alla musik också.. Och inte nog med det.. Eftersom min nya dator med Windows 7 som operativsystem inte ville synka med min gamla dator, så fick jag ta vad jag hade - ett Kingston USB-minne på 2 GB... Effektivt, ska ni veta!

Sen börjar jag fundera om inte mitt lilla syskonbarn kommer göra rekord och ingå i en graviditet som varar i 12 månader istället för 9... Hörrö lillplutten, om du väger över 4 kg så kommer mamma din inte få det så skönt när du ska ut, ska du veta.




God natt omvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0