Äntligen en datorväska!

Satt i skolan idag när telefonen ringde. När jag såg att det var Andreas och de går i väntans tider för 13 dagar seda, så kan ni ju tänka er varför jag trodde att han ringde. Nät han dessutom börjar samtalet med "vi är i Hudik" så kan ni väl tänka er hur mitt hjärta slog. Dessvärre så var det ingen bebis, utan de fick snällt åka hem utan igen. Men på fredag åker de upp igen, och då ska de minsann inte komma hem utan. Så... I helgen blir det både besök från käraste Elin och förhoppningsvis en liten plutt. Mysigt va?

Sen har jag ÄNTLIGEN fått tag på en datorväska. Det blev en Golla faktiskt, som jag varit lite anti. Men vad gör man när det inte finns så många alternativ när man har en 15,6"s dator? 599 kr gick den i alla fall loss på. Tragiskt, men sant. Dessutom köpte jag den på Telia. Hade ni kunnat gissa på det?


Bild: Webhallen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0