Träningen vecka 10

Jag gör som Karoline, och summerar min träning den här veckan som gått, vecka 10:

Måndag: Gympa 60 min
Tisdag: Promenad 1½ timme med hunden, Aerobics + styrka: 60 min
Onsdag: -
Torsdag: Boxercise 60 min
Fredag: - (dock en himla massa springandes i affärer hela dagen)
Lördag: -
Söndag: -

Jag vet - jag kan bli bättre med promenader. Jag tror det hänger på allt som har hänt i Söderhamn det senaste året som gör att jag tycker att det är otäckt att gå ut när jag inte har någon att gå med.

Kommentarer
Postat av: Karoline

heja heja!



svar: hahahah jaa.. men det är ju bara för att jag inte vill blogga när han är med mig :)

2009-03-09 @ 09:10:45
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0