Söndag 22 mars

Först, till Malin: länken funkar inte, funkar den för dig? Skulle gärna vilja läsa den ur Edward's synvinkel. Jag har den nya utgåvan av Om jag kunde drömma, men det är ju bara första kapitlet som är skrivet ur hans perspektiv i den.

Sen tittar vi ju självklart på Beck just nu, men vi har redan sett i Guds namn, så det slutade med att jag sitter här istället. Tar igen lite forlorad tid, om man säger så..


Och kan ni tänka er att det redan snart är slut på mars? tiden går verkligen fort nu...

Kommentarer
Postat av: Malin igen

Hej igen.

Först: glömde säga att jag tycker yirumas är mkt bättre än den som används i filmen. De borde använt den istället. har för mig att det valdes mellan dessa två och en som robert pattinson själv skulle skrivit.



haha, jag läser alldeles för mycket. Twilight-nörd =)



Länken ska fungera. men gå annars in på www.stepheniemeyer.com klicka in dig på midnight sun via twilight series. I översta inlägget från 28 augusti finns länken där. Står midnight sun partial draft

2009-03-22 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0