Skit också

Så var det återigen en ny dag som startades med ett bakslag. Det slog mig; om jag får avslag på min förflyttnignsförfrågan av Uppsala Universitet, men Fredrik kommer in, kommer vi fortfarande kunna söka en lägenhet på Studentstaden? Det är ju jag som stått i kö i tre år, medan han inte har någon profil där. Fredrik i sin tur var coollugn med det hela (som han alltid är vilket stör mig så nå fruktansvärt.. Han förväntar sig tydligen bara att det är jag som ska sköta allt) och sa att det skulle ordna sig. Men se där.. Jag fick mina misstankar bekräftade i ett mail imorse och vi kan inte flytta med mina köpoäng om jag inte får byta skola. Så nu känns det som att vi är körda. Vi kan liksom inte bo i ett studentrum två st när vi  bott på 48 kvm och har en massa möbler som vi inte har nögonstans att göra av annars.

Snart ska jag sätta fart då jag ska vara nere på stan om en timme. Men kanske att man hinner sätta sig med Photoshop lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0