Frukt is the shit




Detta är, eller har snarare, varit vårat tilltugg ikväll. (jag glömde helt ärligt att ta en bild på det innan vi satte tänderna i det). Fredrik har säkerligen trånat och hoppats på chips den här aftonen eftersom han inte fått något på hela helgen (nååå.. stackars liten...). Och det märktes, då han flög på chipsskålen som hade rester från igår hemma hos sina föräldrar idag. Killen är ju sjuk! Men här blir det inget sånt. Frukt, grönt och nötter är snasket här hemma sen jag påbörjat mitt träningsliv.Och tro det eller ej, men jag har faktiskt droppat 2 cm i midjemått sedan jag började träna förra torsdagen. Och det funkar inte om vi har chips hemma och han börjar snaska på dem när vi ligger tillsammans i soffan..  

Vad vill ni helst ha för tilltugg när ni myser till det framför en film?

Kommentarer
Postat av: eliiin

jag ska nog göra en fruktsallad nån dag nu under veckan, egentligen är det jättegott men det är så jobbit att göra en så då är det lättare att ta fram chips påsen.

men nej denna veckan ska jag orka göra en fruktsallad iaf :DD

2009-03-08 @ 22:31:12
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: Theodora

Fin blogg du har!

Mitt första besök men absolut inte det sista ;)



Kom gärna in på min blogg och kommentera min konsert-outfit från gårdagen och säg vad du tycker!



Hoppas du får en trevlig kväll! /Theodora

2009-03-08 @ 22:32:57
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0